צוות המרצים והמדריכים המקצועיים של C.V.POOL ישמח להעמיד לרשותכם מגוון הכשרות, הרצאות, הדרכות וסדנאות חווייתיות במגוון תחומים. הסדנאות מותאמות אישית ללקוחות ומכוונות לצרכיו ולמטרות הארגון, תוך דגש על שיפור תהליכים והגברת האפקטיביות הארגונית. ניתן לקיים הרצאות פרונטליות, הדרכות משותפות או סדנאות חווייתיות בהתאמה ללקוח.

במרכז המעסיקים נשמח להציע מגוון סדנאות לבחירה ובהן:

לעבוד לבד זה יותר נחמד? עבודת צוות -

סדנא חווייתית הכוללת הבנת החשיבות בעבודת צוות, הדרך לקיים או לנהל עבודה שכזאת, שיפור מיומנויות תקשורת בין אישית וארגונית (ניתן לקיים סדנא נפרדת בנושא זה בלבד), שיתוף פעולה, המקום של היחיד בעבודת צוות, אבחון המצב של משתתפי הסדנא בעבודתם כיום ומתן כלים פרקטיים לשיתוף בעתיד.

מכירות, מכירות, מכירות -

שיפור תהליכי מכירה אישיים. בחינת נקודות חוזק וחולשה, מתן כלים פרקטיים וטיפים למכירות. סימולציות וניתוח מקרים, התמודדות עם שחיקה וחוסר הצלחה, זריקת מוטיבציה והתלהבות, פיתוח אמונה במוצר, הפיכת הקשיים במכירה (אגו, סבלנות, לחץ, אכזבות, חרדות וכו') לאתגרים פשוטים ועוד. הסדנא מותאמת למכירות שטח או טלפון בהתאם לדרישה, כן ניתן להתאימה למנהלי צוותים.

יו איזה לחץ! -

סדנא בנושא התמודדות נכונה עם מצבי לחץ נקודתיים או מתמשכים, זיהוי התהוות של מצבי לחץ, הסיבות לסביבת עבודה לוחצת, כלים נכונים להתמודדות כמו פיתוח יכולת לחלוק ולשתף, ניהול זמנים וניהול משימות נכון, תיעדוף מטרות ומשימות וכו'. ניתן לבצע כסדנא למנהלים בדגש על התמודדות עם לחץ אישי והקניית מיומנויות לעובדים להתמודדות עם לחץ, בניית לחץ לעבודה בצורה נכונה ועוד. ניתן כסדנא חוויות ולכלול מיומנויות כגון תרגילי נשימה, דימיון מודרך וכלים דומים.

מה אני עובד אצלו? שירות לקוחות: מסיוט - לשליחות. -

כיצד להתמודד עם לקוחות קשים במיוחד. כיצד להדגיש את היתרונות ולצמצם את החסרונות שלי כאיש מכירות, שינוי גישה משירות לשימור הלקוח, חשיבות של לקוח מרוצה, כיצד להרגיע לקוחות, כיצד להתמודד עם קשיי אמונה, מיומנויות שירות וכלים לשיפור השירות. ניתן לבצע כסדנא למנהלים בדגש על ניהול אנשי שירות ומומלץ לבצע כסדנא הכוללת סימולציות וכלים חווייתיים.

איך לנהל עובדים ולהשאר בחיים? -

סדרת הרצאות וסדנאות למנהלים במגוון נושאים: התמודדות עם קשיים ניהוליים, מעבר מעובד למנהל, זיהוי נקודות חוזק בניהול וטיפול בנקודות חולשה, טיפול בעצמך כמנהל. דגש על שיפור מיומנויות ניהול כמו שימור עובדים, יחסי אנוש, זיהוי בעיות מערכתיות, הנעת עובדים, התמודדות עם אנרגיות שליליות ומירמור, מניעת שחיקה, קושי בהטלת משמעת, מיתוג פנימי, בניית תכניות עבודה ועמידה ביעדים ועוד.

אז מה מגיע לי? -

הרצאה המבהירה לעובדים מושגים כגון בביטוח פנסיוני, החזרי מס וכולי. מהם התוכניות השונות, מה חשיבותן, יתרונותיהן וחסרונותיהן, כיצד ניתן לבצעם, למשל, כיצד פותחים קופת גמל או כיצד מבקשים החזר מס, מה הקריטריונים לזכאות, מהם הדרכים לאפשר חיסכון פטור ממס וכולי. ניתן לקיים את ההרצאה ברמה מופשטת יותר, המיועדת לעובדים שאינם בעלי רקע קודם בנושא. או ברמה מקצועית יותר למנהלי משאבי האנוש ומנהלים בכירים בחברה, בהתאמה.

כלכלת משפחה נכונה - כיצד סוגרים את המינוס? -

סדנא המיועדת לעובדים בנושא ניהול כלכלת משפחה והתנהלות כלכלית בצורה נכונה, התמודדות עם שינויים ומשברים שעלולים לקרות גם בעת חיפוש עבודה וגם בזמן העבודה, יצירת הכנסה פנויה וצמצום הוצאות, בניית תקציב מאוזן ומתן כלים מעשיים. ניתן לקיים כהרצאה או כסדרת סדנאות לעובדים.

שיווק ישיר באמצעות דיוור אלקטרוני ומסרונים -

מהו שיווק יעיל באמצעות דיוור אלקטרוני ומסרונים (SMS) וכיצד ניתן לשמר ולשווק באמצעותם בעלויות מינימליות, מהן המגבלות שמציב לנו 'התיקון לחוק בזק', כיצד יוצרים רשימת תפוצה ואיך בונים ניוזלטר, כיצד ממקסמים את התגובות לדיוור, כללים של 'עשה' ו'אל תעשה' בדיוור אלקטרוני ושליחת מסרונים.
ההרצאה מועברת ע"י אנשי המקצוע המובילים ביותר בתחום בארץ וכוללת מתן כלים מעשיים ודוגמאות.

איך נמנע מלהגיע לבית הדין לענייני עבודה ואם כבר הגענו – מה לעשות? -

ההרצאה נועדה ללמד מנהלים לשמור על זכויות העובד המגיעים בחוק מחד, אך להבטיח ניהול נכון ואפקטיבי מאידך. דגשים חוקיים בגיוס עובדים, כיצד לפטר בצורה נכונה, כיצד להימנע מגיוס 'עושי צרות' סדרתיים, חוזי עבודה חוקיים, פיטורין נכונים, מניעת הטרדה מינית, מניעת אפליה בקבלת והעסקת עובד, כיצד מבחינים בין תביעת סרק לתביעה 'עם בשר', טיפול נכון בתביעות מצד עובדים וכו'. ניתן לבצע כסדרת הרצאות מעמיקה או כהרצאה בודדת.

גיוס עובדים יעיל, אפקטיבי ונכון -

  • איך אני מגייס עובדים?
    בחינת היכולת שלי כמגייס עובדים, תוך למידת מקרים נקודתיים ותרשימי זרימה כלליים. בחינת נקודות חוזק וחולשה של המגייס באופן אישי ושל המערכת באופן כללי, תוך זיהוי פערים ודגשים, מיפוי תהליכים, בחינת התקציב המתאים לגיוס, זיהוי צרכים ותהליכים לשיפור ובניית תכנית עבודה נכונה לגיוס.
  • איפיון עיסוקים, בניית הגדרות תפקיד וזיהוי דרישות מהמועמדים
    כיצד בונים איפיון לעיסוק והגדרת תפקיד, כולל ניתוח מקרה, כיצד מבינים מי המועמדים שאנחנו מחפשים ומי המועמדים שאנחנו לא מחפשים... מה הדרישות ממועמדים אלה ומה הציפיות מהם.
  • אמצעי גיוס רלוונטיים כיום
    מהם אמצעי הגיוס כיום וכיצד משתמשים בהם בהתאמה למשרה. כיצד משתמשים במדיות חברתיות לגיוס, כיצד משתמשים באינטרנט בצורה נכונה לצורך הצעות עבודה שימשכו את המועמדים, ועוד.
  • בחינת קורות חיים וזימון לראיונות עבודה
    כיצד בוחנים קורות חיים, מה חשוב לבדוק, חשיבות ההשכלה, הפירוט, מעבר בין מקומות עבודה, שירות צבאי, מכתבים נלווים וכו', זימון נכון לראיונות עבודה, ביצוע ראיון טלפוני מקדים, הקטנת ראיונות סרק מחד והגברת אחוזי הגעה מאידך.
  • ראיונות עבודה וקבלת החלטות לגבי מועמדים
    מבנה נכון לראיונות עבודה, סביבת ראיון מתאימה, ניתוח שפת גוף, שאלות לדוגמא, הימנעות ממסיחים וזיהוי נקודות נכונות, שיווק המשרה מול תיאום ציפיות, כיצד בוחנים ממליצים וכיצד נמנעים מלהעסיק מועמד לא מתאים ולדחות מועמד מתאים. מומלץ לקיים כסדנת סימולציות חווייתית, בהתאמה לאופי המעסיק.

הכל בכתב - סדנאות והדרכות בנושא גרפולוגיה -

ההרצאות והסדנאות עוסקות בגרפולוגיה ככלי אבחוני העוסק בניתוח אישיות האדם, בהתנהגות אנושית חברתית, נוגעת כמעט בכל תחום ולכן ניתן לקשר אותה לנושאים רבים ומגוונים המעניינים הן את המגזר הפרטי והן את המגזר העסקי. ניתן להנות מהרצאות וסדנאות בנושאים רבים דרך עיניי הגרפולוגיה, למנהלים ועובדים ככלי עבודה או ככלי העשרה:

  • סגנונות ניהול ואיתורם בכתב היד
    איזה מנהל אתה מחפש? מנהל ממוקד מטרה וביצוע או המתרכז בעובדים שלך ? האם את המשלב בין השניים ? מה נכון לארגון שלך? האם התפקידים האמורים דורשים ניהול תהליכים או ניהול אנשים? מה ההבדל ? כל אלו ועוד ניתן לראות בכתב היד.
  • יושר ואמינות בכתב היד
    האם דיווחו של האדם מדויק ? האם יש לו שיקול דעת ? עד כמה הוא אחראי ובוגר בהתנהלותו? אם התקשורת שלו ישירה או מניפולטיבית? האם הוא מסוגל להודות בטעויות? האם יפגע במערכת במתכוון מתוך תאוות בצע? הגרפולוגיה עונה על שאלות אלו ועוד.
  • אינטליגנציה רגשית, משמעותה ודרכי ביטויה בכתב היד
    אינטליגנציה רגשית הנה סדרה של תכונות ויכולות רגשיות הנחוצות לאדם לתפקוד נאות, ויותר מכך, היכולת לאזן בין שכל לרגש ולהפעילם במקום הנכון ובמינון הנכון ביחס לנסיבות. נדבר על יחס האדם לעצמו ולסביבתו, על ביטחון עצמי, מודעות וביקורת עצמית, סבלנות, תקשורת עם הסביבה, יכולת הכלת הזולת ועוד שאלות רבות הנוגעות להגדרת המושג אינטליגנציה רגשית. ואיך רואים כל זאת בכתב היד.
  • בטחון עצמי
    הגדרתו וחשיבותו לתפקוד היומיומי- מהו ביטחון עצמי ? כיצד ניתן לזהותו בכתב היד ובציורים? ומה הקשר בין ביטחון עצמי לאמינות האדם בהתנהלותו היומיומית ? כיצד ניתן לזהות ביטחון עצמי אמיתי ומדומה ?
  • זוגיות, מיניות וכתב יד
    כל אחד תופס זוגיות באופן שונה ומצפה לדברים שונים. ישנן תפיסות שונות ביחס למיניות ודרך ביטויה. כל אחד בא לתוך זוגיות מתוך מערכת ערכים שונה. כתב היד יכול לתת לנו אינדיקציה על מידת ההתאמה בין בני זוג ע"י אבחון מידת המיניות, סט הערכים המפעיל את כל אחד מבני הזוג ולספק תשובות על שאלות נוספות בכל הקשור לאופי הזוגיות הנדונה.
  • סימני מצוקה בכתב יד וציורים
    כתב היד הנו סיסמוגרף מצוין למצב רגשי של האדם. כיצד ניתן לזהות מצבי דחק בכתב היד ובציורים? כיצד ניתן לעלות על הכוחות העומדים לרשות האדם להתמודדות עם מצבי דחק דרך כתב יד וציורים?

סדנאות חוויתיות -

ניתן לקיים סדנאות חווייתיות במגוון נושאים, בהתאם לקהל היעד, לצורך גיבוש, התפרקות ועניין; תיפוף, סדנת צחוק, בישול, שייט, יצירה בשוקולד, הכנת סושי, יוגה, זומבה, שדאות, הכנת קוקטיילים, ועוד כיד הדמיון הטובה עליכם.

הסדנאות מועברות על ידי מיטב המרצים, המדריכים ואנשי המקצוע בתחום, בעלי שנים רבות של ניסיון בתחום, תוך דגש על עבודה פרקטית לטובת הארגון. ניתן להתאים את המרצה לקהל היעד, תפיסת הארגון, התקציב ומטרות הארגון.

כמו כן, ניתן לשלב או לקיים במקביל הדרכה וליווי פרטני לעובדים ומנהלים בכירים או זוטרים במגוון תחומים: ניתוח מצב, זיהוי קשיים ודרכים להתמודד, התנעת והובלת תהליכים, חניכה ועוד.


צוות היועצים של החברה ישמח לעמוד לרשותך לצורך הכוונה וייעוץ ללא כל התחייבות.

לפרטים ניתן לפנות למרכז העסקים של C.V.POOL בטלפון 03-6207373.